ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK |
A New Flag, s.r.o. társaság, cégjegyzékszám: 047 99 780, székhely: Pobřežní 620/3, Karlín, 186 00 Praha 8, bejegyezve a prágai Városi Bíróság által vezetett cégjegyzékbe, C. szakasz, 253642 betét (a továbbiakban: „Társaság”) által kifejlesztett, bejegyzett és üzemeltetett www.shop.new-flag.hu portál általános üzleti feltételei a www.shop.new-flag.hu internetes portálon történő vásárlások tekintetében (a továbbiakban: „ÁSZF”). |
I. Bevezető rendelkezések – áruk – leírás, az üzleti feltételek változásai |
1. Jelen ÁSZF különösen a szerződő felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozza, amelyek a Társaság és a vásárló(k) (a továbbiakban: „Ügyfél”) között létrejött szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) kapcsán vagy alapján keletkeznek, amely keretében az Ügyfél a www.shop.new-flag.hu portálon keresztül megvásárolja vagy meg kívánja megvásárolni a Társaságtól a fent említett internetes portálon kínált árukat. |
2. A jelen ÁSZF kizárólag kozmetikai termékek és kapcsolódó áruk Ügyfél általi, az internetes portálon keresztül történő megvásárlásra vonatkozik. |
3. A jelen ÁSZF fogyasztóként eljáró természetes személyeknek, jogi személyeknek és üzleti tevékenységet folytató természetes személyeknek szól. |
4. Az ÁSZF-től eltérő rendelkezések a Társaság www.shop.new-flag.hu internetes portálon közzétett árukínálatában szabályozhatók. Az ilyen esetleges eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen ÁSZF-el szemben. |
5. A jelen ÁSZF rendelkezései a Szerződés elválaszthatatlan részét képezik. A Szerződés és az ÁSZF magyar nyelven készült. |
6. A Társaság jogosult az ÁSZF szövegét egyoldalúan módosítani és kiegészíteni. Az ilyen rendelkezés nem érinti az ÁSZF korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket. Az ÁSZF változásáról a Társaság a www.shop.new-flag.hu internetes portálon vagy más alkalmas módon tájékoztatja az Ügyfeleket oly módon, hogy az Ügyfél indokolatlan nehézségek nélkül megismerhesse az ÁSZF hatályos szövegét. |
7. Az Ügyfél a vásárlással hozzájárul ahhoz, hogy az utolsó vásárlástól számított 5 évig szerepeljen a Társaság e-mail adatbázisában; ezt a hozzájárulást az Ügyfél bármikor visszavonhatja. |
II. A Szerződés megkötése a Társaság és az Ügyfél között |
1. A Társaság a www.shop.new-flag.hu internetes portálon reklámozza az árukat, különösen a kozmetikai termékek értékesítését. A kínált áruk árai tartalmazzák a hozzáadottérték-adót. Az áruk árai a csomagolás és a szállítás költsége nélkül kerülnek feltüntetésre. |
2. Az internetes portálon szereplő árukra vonatkozó valamennyi információ tájékoztató jellegű, és a Társaság nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni. A Polgári Törvénykönyv 1732 § (2) bekezdése nem alkalmazandó. |
3. Az internetes portálon található valamennyi áru leírása részletes információt tartalmaz az áru jellemzőiről; az áruk árai tartalmazzák a hozzáadottérték-adót, mivel a Társaság héafizető. Továbbá az internetes portálon található árukatalógusban külön is fel vannak tüntetve a szállítás és az esetleges visszaküldés költségei, beleértve az összes kapcsolódó díjat is. A megadott szállítási költségek csak a Cseh Köztársaság területén belüli áruszállítás esetén érvényesek. Abban az esetben, ha az Ügyfél az árut Csehországon kívüli területre kívánja küldetni, a Társaság jogosult a szállítás, az áru visszaküldése és a szállítási mód költségeit egyedileg meghatározni. |
4. Az Ügyfél erre irányuló érdeklődése esetén lehetőség van arra, hogy az adásvételi szerződést egyedi megállapodás alapján kössék meg. |
5. Az Ügyfél által a www.shop.new-flag.hu portálon megrendelt árukra a továbbiakban a Szerződés megkötése és a Szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása, továbbá a jelen ÁSZF céljai tekintetében a „Vásárlás” megnevezés használatos. |
6. Az Ügyfél különösen tudatában van a Társasággal szembeni alábbi kötelezettségeinek, ezért garantálja a következőket: |
a. amennyiben fogyasztó, úgy – különösen az életkora tekintetében – teljes cselekvőképességgel rendelkezik, vagy törvényes képviselője képviseli; |
b. a magyar jog szerint jogi személyiséggel rendelkezik; |
c. a Társaság számára általa rendelkezésére bocsátott minden információ megfelel a valóságnak, teljes, pontos és helytálló; |
d. a Vásárlás árának kifizetésével nem kerüli meg vagy sérti harmadik személyek jogait, és jogosult a Vásárlás kifizetésére felhasznált pénzügyi forrásokat felhasználni; |
e. a www.shop.new-flag.hu internetes portál használatának megkezdése előtt alaposan megismerkedett a jelen ÁSZF rendelkezéseivel, azokat megértette és azokkal egyetért. |
7. A Szerződés megkötésekor az Ügyfél megadja az áru kívánt mennyiségét, továbbá azt a címet, ahová a Vásárlás kiszállítását kéri, és adott esetben megadja a megrendelt áru (a továbbiakban: „Megrendelés”) szállítása szempontjából fontos információkat. |
8. A Megrendelés elküldése előtt az Ügyfél ellenőrizheti és megváltoztathatja a Megrendelésben megadott adatait, tekintettel arra is, hogy a Megrendelő észlelheti és kijavíthatja a Megrendelésbe történő adatbevitel során elkövetett hibákat. A Megrendelést az Ügyfél a Társaság részére a Megrendelés gomb megnyomásával küldi el. A Megrendelésben szereplő adatokat annak elküldésével helyesnek kell tekinteni. |
9. A Társaság és az Ügyfél között létrejött adásvételi szerződés a Megrendelés Társaság általi átvételével (elfogadással) jön létre, amelyről az Ügyfél az ÁSZF-fel összhangban tájékoztatást kap. |
10. Az áru a vételár teljes kifizetéséig a Társaság tulajdonában marad. Az Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy amennyiben a vételárat nem megfelelően és az előírt határidőn belül fizeti meg, a Társaság jogosult az áru visszajuttatását követelni, és vállalja, hogy az árut a Társaság felszólítása alapján haladéktalanul, de legkésőbb a felszólítás beérkezésétől számított 5 naptári napon belül saját felelősségére és költségére visszajuttatja. Az Ügyfél vállalja, hogy a még ki nem fizetett árukat nem használja, és a Társaság kérésére haladéktalanul átadja és lehetővé teszi azok telephelyén történő átvételét. |
11. A Társaság a Megrendelésének jellegétől függően minden esetben jogosult a Megrendelés további megerősítését kérni az Ügyféltől (például írásban vagy telefonon). |
12. A Társaság által elfogadott minden Megrendelés kötelező érvényű. Az Ügyfél mindaddig visszavonhatja a megrendelését, ameddig értesítést nem kap a Megrendelés kézhezvételéről. Az Ügyfél a Megrendelést telefonon, a Társaság jelen szerződési feltételekben megadott telefonszámán vagy e-mail címén mondhatja le. |
13. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Társaság nem köteles a Szerződést megkötni, különösen olyan személyek esetében, akik korábban lényegesen megszegték a Szerződést (ideértve az ÁSZF-et is) és/vagy a www.shop.new-flag.hu internetes portál használati feltételeit. |
14. A Társaság kötelezettséget vállal arra, hogy abban az esetben, ha a Megrendelés szerint megrendelt árut különböző okok miatt nem tudja kiszállítani, haladéktalanul tájékoztatja az Ügyfelet az áru hiányáról, valamint megfelelő ellenszolgáltatásról gondoskodik. |
15. Az Ügyfél hozzájárul a távközlő eszközök használatához a Szerződés megkötése során. A Szerződés megkötésével összefüggésben a távközlő eszköz igénybevételével kapcsolatos, az Ügyfélnél felmerülő költségeket (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége stb.) az Ügyfél maga viseli. |
16. Abban az esetben, ha az áru internetes portálon történő feltüntetése vagy a megrendelés során nyilvánvaló technikai hiba lép fel a Társaság részéről, a Társaság nem köteles az árut ezen a nyilvánvalóan hibás áron szállítani az Ügyfélnek, még akkor sem, ha a jelen szerződési feltételek szerint az Ügyfél részére elküldte a visszaigazolást a Megrendelés kézhez vételéről. A Társaság indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a hibáról az Ügyfelet, és módosított ajánlatot küld az Ügyfél e-mail címére. A módosított ajánlat egy új adásvételi szerződés tervezetének minősül, és ebben az esetben az adásvételi szerződés csak az Ügyfél által a Társaság e-mail címére küldött visszaigazolással jön létre. |
III. Az áru kiszállítása és a kárveszély áthárítása |
1. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az áru szállítási idejére vonatkozó információ tájékoztató jellegű és nem kötelező érvényű. Abban az esetben, ha az Ügyfél nem választ megfelelő, a Társaság által ajánlott szállítási módot, a Társaság a szállítási módot maga választja meg a Megrendelő költségére. |
2. A Társaság jogosult a megrendelt árut részletekben történő szállítására, ebben az esetben az egyes részekről külön számlát állít ki. |
3. A kárveszély a termék átvételével száll át az Ügyfélre. Ugyanilyen hatással jár, ha az Ügyfél nem veszi át az árut, annak ellenére, hogy a Társaság ezt számára lehetővé tette. |
4. Az Ügyfél késedelmes átvétele feljogosítja a Társaságot arra, hogy az Ügyfél számára történő előzetes értesítést követően az árut megfelelő módon értékesítse, miután az Ügyfélnek további észszerű átvételi határidőt adott. Ez vonatkozik arra az esetre is, ha az Ügyfél késlekedik az áru kifizetésével, amely kifizetés az átvétel előfeltétele. |
5. Külföldre történő áruszállítás esetén az Ügyfél köteles a Társaság rendelkezésére bocsátani az ahhoz szükséges dokumentumokat és információkat. |
IV. Vételár és fizetési feltételek |
1. A vételárat és adott esetben a Szerződés szerinti egyéb költségeket a) utánvéttel, b) a Gopay fizetési rendszeren keresztül készpénzmentes fizetéssel lehet kifizetni. |
2. Az Ügyfél a vételáron felül köteles megfizetni a Társaságnak az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségeket is a Szerződés szerinti összegben. |
3. A Társaság jogosult a vételárat megemelni, ha az Ügyfél által előidézett okból az áru kiszállítására a Szerződés megkötésétől számított 4 hónapnál hosszabb idő múlva kerül sor. Ha az Ügyfél által előidézett okból az áru kiszállítására a Szerződés megkötésétől számított 6 hónapnál hosszabb idő múlva kerül sor, a Társaság jogosult a vételárat megemelni a saját költségeivel, ideértve különösen az alapanyagok árát, az energiaköltséget, a tarifális béreket, a törvényes és tarifális szociális juttatásokat és a szállítási költségeket. |
4. A vételár készpénzmentes fizetés esetén az adásvételi szerződés megkötésétől számított 5 napon belül, készpénzes fizetés esetén pedig az áru átvételekor esedékes. |
5. Készpénzmentes fizetés esetén az Ügyfél a vételár megfizetésekor köteles feltüntetni a Vásárlás egyedi azonosítóját. Készpénzmentes fizetés esetén az Ügyfélnek a vételár kifizetésére vonatkozó kötelezettsége az összegnek a Társaság számláján történő jóváírásával teljesül. |
6. Amennyiben az üzleti kapcsolatokban ez szokásos, vagy ha általánosan kötelező érvényű jogszabályok ezt előírják, a Társaság az adásvételi szerződés alapján teljesített fizetésekről adóbizonylatot – számlát – állít ki az Ügyfél részére. A Társaság héafizető. A Társaság az áru árának megfizetését követően adóbizonylatot – számlát állít ki az Ügyfél részére, és azt elektronikus formában megküldi az Ügyfél elektronikus címére. |
V. A Szerződéstől való elállás és reklamáció |
1. Reklamáció. Az Ügyfél köteles a kiszállított Megrendelésben szereplő árukat haladéktalanul ellenőrizni, és az észlelt hiányosságokat azonnal bejelenteni a Társaságnak az áru átvételének visszaigazolásán, a fuvarlevélben, szállítmányozási megbízásban vagy szállítólevélben. Ha az árun az Ügyfélnek történő átadáskor olyan hibák észlelhetők, amelyek miatt rendeltetésszerű felhasználása nem lehetséges (nyilvánvaló okokból, pl. csomagolás sérülése miatt), az Ügyfél az árut haladéktalanul visszaadja annak a személynek, aki a Társaság képviseletében átadta azokat, és ezt a szállítóval is aláíratja. |
2. Abban az esetben, ha a reklamált árut nem lehetséges visszaadni a fuvarozónak, az Ügyfél köteles jegyzőkönyvet készíteni a kárról. Az Ügyfél egyetért azzal, hogy az áru jellegéből adódóan nem feltétlenül kell figyelembe venni azt a tényt, hogy az áru átadásakor nem reklamált az áru nyilvánvaló hibái miatt. |
3. Az árukra vonatkozó reklamáció folyamatára a Társaság Panasztételi Eljárási Rendjének rendelkezései az irányadók. |
4. Elállás a Szerződéstől a fogyasztók esetében. A 89/2012 sz. törvény 1829. § hatályos rendelkezései (a továbbiakban: „Polgári Törvénykönyv”) szerint a fogyasztói helyzetben lévő Ügyfél jogosult az áru átvételétől számított 14 napos határidőn belül elállni a Szerződéstől. Az Ügyfél a Szerződéstől való elállás esetén köteles az árut haladéktalanul átadni annak a személynek, aki azt a Társaság részéről átadta, és ha ez nem lehetséges, köteles telefonon vagy a www.shop.new-flag.hu internetes portálon keresztül értesíteni a Társaságot a Szerződéstől való elállás tényéről, ezen belül azonosítani az árut és a hibát, majd telefonon vagy e-mailben megállapodni a vonatkozó reklamáció megoldásának módjáról (szerződéstől való elállás). A szerződéstől való elállás esetén az Ügyfelet terhelik az áru visszaküldésével járó költségek, amennyiben az áru – jellegéből adódóan – hagyományos postai úton nem küldhető vissza. |
5. Az 5.4. bekezdés szerinti szerződéstől való elállási határidő 14 nap a) az áru átvételétől vagy b) az utolsó tétel kézhezvételétől számítva, amennyiben a Szerződés tárgya többféle áru vagy több részben történő szállítás vagy c) az első tétel átvételétől számítva, amennyiben a Szerződés tárgya rendszeres ismételt szállítás. |
6. Ha az Ügyfél az 5.4. pont alapján eláll a Szerződéstől, a Társaság indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított tizennégy napon belül köteles visszafizetni számára a Szerződés alapján tőle kapott valamennyi pénzeszközt, az Ügyfél fizetési módjával megegyező módon. A Társaság a kapott pénzeszközök Ügyfél számára történő visszatérítéséhez csak abban az esetben választhat más módot, ha ebbe az Ügyfél beleegyezett és nem okoz többletköltsége a számára. Ha az Ügyfél a Társaság által kínált legolcsóbb áruszállítási módtól eltérő módot választott, a Társaság a megajánlott legolcsóbb áruszállítási módnak megfelelő összegben téríti meg az Ügyfélnek az áruk kiszállítási költségét. A Társaság megtéríti az Ügyfélnek az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket, ha a 1820. § (1) bekezdésének g) pontjában foglaltak szerint nem értesítette a Vásárlót e költségek viselésének kötelezettségéről. Ha az Ügyfél eláll az adásvételi szerződéstől, a Társaság nem köteles az átvett pénzeszközöket azt megelőzően visszaadni az Ügyfélnek, hogy az Ügyfél visszaadta az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte a Társaságnak. A Társaság az Ügyfél címén és saját költségén veszi át az árut, ha az Ügyfél eláll a Társaság telephelyén kívül kötött Szerződéstől, az áru átadására a Szerződés megkötésekor az Ügyfél háztartásába szállították és az áru jellege nem engedi hagyományos postai úton történő elküldését. |
7. Az Ügyfél az árut köteles sértetlenül, elhasználódástól és szennyeződéstől mentesen, lehetőség szerint az eredeti csomagolásban visszaküldeni a Társaság részére. A Társaság jogosult az áruban okozott kár megtérítéséhez való jogát egyoldalúan beszámítani az Ügyfélnek a vételár visszatérítésére vonatkozó igényébe. |
8. A Társaság jogosult az adásvételi szerződéstől elállni a készletek kimerülése, vagy az áruk elérhetetlensége miatt, illetve ha az áru gyártója, importőre vagy szállítója az áru előállítását vagy behozatalát megszakította. A Társaság erről az Ügyfelet a Megrendelésben megadott e-mail címen haladéktalanul tájékoztatja, és az adásvételi szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül valamennyi a Szerződés alapján beszedett pénzeszközt – ideértve a szállítási költséget is –, visszaküldi az Ügyfél számára ugyanazon a módon, ahogy beszedte azt, adott esetben az Ügyfél által meghatározott más módon. |
VI. Felelősség és jótállás |
6.1. A Társaság az áru hibáiért az Ügyféllel szemben az általánosan kötelező jogszabályokban meghatározott mértékű felelősséggel tartozik. A Társaság így azért felelős, hogy az áru az Ügyfél általi átvételkor hibátlan. A Társaság különösen azért felel az Ügyfél felé, hogy az áru átvételének időpontjában a) az áru a felek által megállapodott tulajdonságokkal rendelkezik, b) az áru alkalmas az arra a célra történő felhasználásra, amelyre a Társaság javasolja, vagy amelyre az ilyen árukat általában használják, c) az áru megfelel a szerződésben szereplő minta vagy modell minőségének vagy kialakításának, d) az áru mennyiségbe megfelelő, és e) az áru megfelel a jogszabályokból eredő követelményeknek. |
6.2. A Polgári Törvénykönyv 2165. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az Ügyfél az áru átvételétől számított huszonnégy hónapon belül jogosult az áru hibájára vonatkozó jogát gyakorolni. Ez nem vonatkozik a következő esetekre: az alacsonyabb áron értékesített áruk olyan hibái, amelynek következtében az alacsonyabb árra vonatkozó megállapodás létrejött; az áru szokásos használatból eredő elhasználódása; használt áruk esetében olyan hiba, amely a használat vagy kopás mértékének megfelelő az Ügyfél általi átvétel idején; amennyiben ez az áru jellegéből következik. |
6.3. Ha az áru nem rendelkezik az e cikk 6.1. pontja szerinti jellemzőkkel, az Ügyfél követelheti új, hibátlan áru szállítását is, kivéve, ha ez a hiba jellege miatt észszerűtlen; azonban ha a hiba csak az áru egy részét érinti, az Ügyfél csak ennek a résznek a kicserélését követelheti; ha ez nem lehetséges, az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Amennyiben azonban az a hiba jellegéből adódóan aránytalan, különösen, ha a hiba indokolatlan késedelem nélkül eltávolítható, az Ügyfélnek joga van a hiba ingyenes eltávolítására. Az Ügyfélnek még eltávolítható hiba esetén is joga van új áru szállítását vagy az egyes részek cseréjét kérni, ha az áru a javítást követően a hiba megismétlődése vagy nagyobb számú hiba miatt nem használható megfelelően. Ilyen esetben az Ügyfelet megilleti a szerződéstől való elállás joga is. Ha az Ügyfél nem áll el a szerződéstől, illetve nem él az új, hibamentes áru szállítására, a hibás részek cseréjére vagy az áru javítására vonatkozó jogával, méltányos árengedményt kérhet. Az Ügyfelet akkor is méltányos árengedmény illeti meg, ha a Társaság nem képes új, hibátlan árut kiszállítani, a hibás részeket kicserélni, vagy az árut kijavítani, továbbá ha a Társaság a helyzetet észszerű időn belül nem orvosolja, vagy ha a javítás az Ügyfél számára jelentős kényelmetlenséget okozna. A hibás teljesítéshez kapcsolódó jogok nem illetik meg az Ügyfelet abban az esetben, ha az áru átvétele előtt tudatában volt az áru hibás mivoltának, illetve ha a hibát saját maga okozta. Ha az árunak olyan hibája van, amely a Társaság számára kötelezettséget jelent, és az árut alacsonyabb áron értékesítik, vagy ha a szóban forgó áru használt, az Ügyfelet az áru cseréjének joga helyett észszerű árengedmény illeti meg. Ha az Ügyfél a hibás teljesítéshez való jogát gyakorolja, a Társaság írásban visszaigazolja számára a jog gyakorlásának időpontját, továbbá a hiba kijavításának módját és annak időtartamát. |
6.4. A Társaság nem vállal felelősséget az Ügyfél számára az Ügyfél cselekedetei vagy más körülményei következtében vagy azokkal összefüggésben felmerülő károkért vagy egyéb következményekért. |
6.5. Az Ügyfél egyetért azzal, hogy a Társaság nem vállal felelősséget a www.shop.new-flag.hu internetes portál zavartalan, hibamentes és biztonságos működéséért. A Társaság nem vállal felelősséget harmadik fél által a www.shop.new-flag.hu internetes portálon végzett reklámtevékenységekért vagy promócióért, illetve azokért a hibákért, amelyek a www.shop.new-flag.hu internetes portálon harmadik fél beavatkozásából, vagy a portál rendeltetésellenes használatából erednek. |
6.6. Az áruk elérhetősége készlethez kötött, és a Társaság nem vállal garanciát az áruk elérhetőségére. Abban az esetben, ha a Megrendelés a Társaság részéről bármilyen okból nem feldolgozható, erről a tényről az Ügyfelet a Társaság ügyfélszolgálati vonalán vagy az Ügyfél által a Megrendelésben kapcsolattartási címként megadott e-mail címen keresztül értesíti. |
VII. Szellemi tulajdonjogok védelme, a szerződő felek egyéb jogai és kötelezettségei |
1. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a www.shop.new-flag.hu internetes portált alkotó szoftverek és egyéb összetevők (beleértve a reklámozott áruk fényképeit) szerzői jogvédelem alatt állnak. Az Ügyfél vállalja, hogy a www.shop.new-flag.hu internetes portált kizárólag saját használatra veszi igénybe, és nem végez semmilyen olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára vagy harmadik fél számára, hogy jogosulatlanul beavatkozzon az internetes portálba vagy más módon manipulálja azt. |
2. Az Ügyfél számára a www.shop.new-flag.hu internetes portál elérése és ÁSZF szerint történő használata ingyenes. |
3. Az Ügyfél nem jogosult a www.shop.new-flag.hu internetes portálon olyan mechanizmusokat, szoftvereket vagy egyéb eljárásokat használni, amelyek negatív hatással lehetnek a www.shop.new-flag.hu internetes portál működésére. A www.shop.new-flag.hu internetes portál csak olyan mértékben használható, amely nem sérti a Társaság más ügyfeleinek jogait, és amely összhangban van a portál céljával. |
4. A Társaság nem vállal felelősséget a www.shop.new-flag.hu internetes portálon közzétett szolgáltatások igénybevételével, információk használatával vagy adatok letöltésével kapcsolatban felmerülő károkért, azaz hibákért, mulasztásokért, megszakításokért, meghibásodásokért, késedelmekért, számítógépes vírusokért, az Ügyfél vagy a www.shop.new-flag.hu internetes portált használó bármely más harmadik személy elmaradt nyereségéért vagy adatainak elvesztéséért, az ilyen személyek adatátviteléhez és adataihoz való jogosulatlan hozzáférésért, az ilyen adatok megváltoztatásáért, valamint egyéb tárgyi és immateriális károkért. |
5. A www.shop.new-flag.hu internetes portálon közzétett valamennyi információ a Társaság legjobb tudása és lelkiismerete szerint került közlésre; a Társaság felel azok teljességéért vagy technikai pontosságáért. A Társaság kizár minden garanciát arra vonatkozóan, hogy a www.shop.new-flag.hu weboldalon közzétett anyagok hibátlanok. |
6. A Társaság fenntartja a jogot, hogy bármikor korlátozza vagy megszüntesse az Ügyfél vagy más harmadik személy hozzáférését a www.shop.new-flag.hu internetes portálhoz. |
7. A Társaságot az Ügyfelekkel szemben nem kötik a Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvény 1826. § (1) bekezdésének e) pontja értelmében vett magatartási kódexek. |
VIII. A személyes adatok védelme és az adatkezeléshez való hozzájárulás |
1. A természetes személyként eljáró Ügyfél személyes adatait a Társaság kezeli és dolgozza fel, amely biztosítja ezen adatok védelmét a 2016/679/EU rendelet (a továbbiakban: „GDPR”) és a Cseh Köztársaság jogszabályai szerint. Az Ügyfél személyes adatai kezeléséhez közvetlenül a Társaságnak adja beleegyezését. |
2. A Társaság a regisztrációs űrlapot kitöltő Ügyfelek, adott esetben a Szerződést kötő, nem regisztrált Ügyfelek személyes adatait kezeli. |
3. Az Ügyfél hozzájárul a következő személyes adatai kezeléséhez: vezetéknév, utónév, e-mail cím és szállítási cím, telefonszám, születési idő (a továbbiakban együttesen: „Személyes Adatok”). |
4. Az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság a Személyes Adatait a Szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása, valamint információk és kereskedelmi közlemények küldése céljából kezelje. |
5. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy Személyes Adatait köteles helyesen és a valóságnak megfelelően közölni, valamint a Személyes adataiban bekövetkezett változásokról köteles a Társaságot indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni. |
6. A Személyes Adatok kezelése az utolsó vásárlástól számított szükséges ideig elektronikus, automatizált formában vagy nyomtatott formában nem automatizált módon történik. |
7. Az Ügyfél kijelenti, hogy a megadott Személyes Adatok pontosak, továbbá hogy tájékoztatást kapott arról, hogy a Személyes Adatok megadása önkéntes. Az Ügyfél kijelenti továbbá, hogy tájékoztatást kapott arról, hogy a Személyes Adatok kezeléséhez adott hozzájárulását a Társaság elérhetőségi címére vagy székhelyére küldött írásbeli értesítéssel bármikor visszavonhatja. |
8. Abban az esetben, ha az Ügyfél úgy véli, hogy a Társaság vagy az adatfeldolgozó a Személyes Adatait az Ügyfél magánéletének védelmét vagy a törvényt megsértve kezeli, az Ügyfél magyarázatot kérhet a Társaságtól, és követelheti, hogy a Társaság orvosolja a hibás helyzetet. Ebben az esetben az ügyfél közvetlenül a nemzeti adatvédelmi hivatalhoz is fordulhat. |
9. Ha az Ügyfél tájékoztatást kér Személyes Adatainak kezeléséről, a Társaság köteles ezt a tájékoztatást megadni neki. A Társaságnak jogában áll az előző bekezdésnek megfelelően közölt információkért észszerű, a tájékoztatáshoz szükséges költségeket meg nem haladó ellenértékét követelni. |
10. Az Ügyfél hozzájárul a Társaság szolgáltatásaival és a www.shop.new-flag.hu internetes portálon áruikat bemutató vállalkozókkal kapcsolatos információknak az Ügyfél Megrendelésben megadott elektronikus címére történő megküldéséhez, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság erre a címre kereskedelmi közleményeket is küldjön. Az Ügyfél hozzájárulása a kereskedelmi közlemények küldéséhez önkéntes. Az Ügyfél e hozzájárulását jogosult bármikor írásban visszavonni. |
IX. Egyéb megállapodások |
1. Eltérő megállapodás hiányában a Szerződéssel kapcsolatos minden levelezést írásban, elektronikus levélben, személyesen vagy postai szolgáltatón keresztül kell eljuttatni a másik félhez. Az Ügyfél számára történő kézbesítéshez a Megrendelésben megadott e-mail cím használatos. |
2. E-mailben történő kézbesítés esetén az üzenet a bejövő levelező szerveren történő kézbesítés pillanatában kézbesítettnek minősül. A személyesen vagy postai szolgáltató útján kézbesített üzenetet akkor kell a címzett által kézbesítettnek tekinteni, amikor a címzett a küldeményt átvette, vagy amikor a címzett a küldemény átvételét megtagadta. Postai szolgáltató útján történő kézbesítés esetén a küldemény letétbe helyezésétől és a címzettnek a letétbe helyezett küldemény átvételére vonatkozó értesítésétől számított tíz (10) nap elteltével a küldeményt kézbesítettnek kell tekinteni, még akkor is, ha a küldeményt a postai szolgáltatónál helyezték el és a címzett nem értesült a letétbe helyezésről. |
X. Záró rendelkezések |
1. Amennyiben a www.shop.new-flag.cz weboldal használatával kapcsolatos viszony vagy a Szerződés által létrehozott jogviszony nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti az Ügyfél általánosan kötelező érvényű jogszabályokból eredő jogait. |
2. Az Ügyfél és a Társaság közötti fogyasztói jogvita esetén az Ügyfél élhet a peren kívüli vitarendezés lehetőségével is. Ebben az esetben az Ügyfél a bíróságon kívüli vitarendezési szervhez, azaz a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatósághoz (www.coi.cz) fordulhat, és az ott meghatározott szabályokat követheti. További információ a peren kívüli vitarendezésről a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság honlapján található. |
3. A Társaság e tevékenység végzésére kereskedelmi engedély alapján jogosult, és a tevékenység más engedélyhez nem kötött. A kereskedelmi ellenőrzést a Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal végzi saját hatáskörében. |
4. Amennyiben az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, vagy érvényét/hatályát veszti, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatályának megszűnése nem érinti a többi rendelkezés érvényességét és hatályosságát. |
5. Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, a Társaság elektronikus formában archiválja, és azok nem hozzáférhetőek. |
6. Jelen ÁSZF 2021. 06. 23-án lép érvénybe és hatályba. |
XI. Az ügyfélszolgálat elérhetőségei: |
Internetes portál/e-shop: www.shop.new-flag.cz |
Email: info@new-flag.cz |
Telefon: +420 226 209 445 |