Kérdések és válaszok
Kérdések és válaszok
Kérdései vannak a New Flaggel kapcsolatban? Esetleg egy konkrét kérése lenne? Szívesen segítünk Önnek. Egyszerűen küldje el kérdését az alábbi kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
Örömmel várjuk telefonhívását is a következő telefonszámon: +420 226 209 405
1 Általános tudnivalók
1.1 A New Flag elérhetőségi adatai
New Flag s.r.o.
Pobřežní 620/3
186 00 Praha 8
Cseh Köztársaság
T: + 420 226 209 445
Az alábbi időszakokban vagyunk elérhetőek:
Hétfő–péntek, 9:00–17:00 óráig
A visszaküldendő árut a következő címre kérjük eljuttatni:
New Flag s.r.o.
Hala č.5 K vypichu 1087
252 19 Rudná u Prahy, Cseh Köztársaság
Kérdéseit és válaszait az
info@new-flag.cz e-mail címre kérjük küldeni.
1.2 Hogyan működik az áruk keresése?
A New Flag webáruházban néhány kattintással megtalálhatja a keresett árut. Egyszerűen írja be a kezdőlapon a gyorskeresőbe a keresett szót. Ezt követően megjelenik a termékek listája, amelyből kiválaszthatja az Ön számára fontos árukat. Emellett egy márkanévre vagy logóra kattintva célzottan is kereshet bizonyos márkák termékei között.
1.3 Miért kizárólag vállalkozók számára készült a New Flag Online Shop?
A New Flag online áruházában kifejezetten fodrászok számára készült exkluzív termékeket kínálunk. Mivel ezek a termékek kizárólag fodrászatot üzemeltető szakembereknek készülnek, ezért a New Flag online áruházában csak érvényes vállalkozási engedéllyel rendelkező személyek vásárolhatnak. Minden bejelentkezés alkalmával a vállalkozási engedély alapján ellenőrizzük a vállalkozói tevékenységet.
2 Regisztráció és jelszó
2.1 Hogyan hozhatok létre ügyfélfiókot?
Ügyfélfiók létrehozásához kattintson az "Ügyfélfiók létrehozása" hivatkozásra. Először töltse ki a vonatkozó mezőket, majd kattintson az "Ügyfélfiók létrehozása" gombra. Ezt követően elküldünk egy visszaigazoló e-mailt és egy az Olaplex forgalmazásáról szóló szerződést. Az aláírt forgalmazási szerződést és vállalkozási engedélyének másolatát kérjük visszaküldeni. A dokumentumok sikeres ellenőrzése után ügyfélfiókját hozzáférhetővé tesszük.
2.2 Hogyan tudok bejelentkezni?
A „Bejelentkezés” hivatkozást valamennyi oldal tetején megtalálhatja. Ha már rendelkezik bejelentkezési adataival, a „Bejelentkezés”-re kattintva egyszerűen adja meg e-mail címét és jelszavát.
Ha még nincs bejelentkezési jelszava, egyszerűen és gyorsan regisztrálhat az „Ügyfélfiók létrehozása” hivatkozásra kattintva. Töltse ki a vonatkozó mezőket, majd kattintson az "Ügyfélfiók létrehozása" gombra.
2.3 Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
Mivel a New Flag webáruház kizárólag vállalkozók számára készült, az árak megtekintéséhez és az áruk megrendeléséhez be kell jelentkeznie. A regisztráció részeként ellenőrizzük a vállalkozói tevékenységét.
Emellett az újbóli rendelések során már kényelmesen bejelentkezhet e-mail címének és jelszavának segítségével. Így nem kell újra minden adatát megadnia. További előnyt jelent az, hogy információkat kaphat a megrendeléseiről és online hozzáférhet a számláihoz. A webáruházunkba való bejelentkezés felgyorsítja a rendelés folyamatát, fiókjában több kézbesítési címet is létrehozhat, nyomon követheti rendeléseit és számos más hasznos funkciót vehet igénybe.
2.4 Mi történik, ha elfelejtem a jelszavamat?
Kattintson a New Flag Online webáruház honlapján a „Bejelentkezés” hivatkozásra, majd az „Elfelejtett jelszó” linkre az ablak alsó részén. Itt adja meg azt az e-mail címet, amelyet a regisztráció során használt. Erre a címre elküldünk egy hivatkozást. Kattintson a hivatkozásra. Adja meg az új jelszót. Ha a hivatkozást tartalmazó levél hosszabb ideig nem érkezik meg, kérjük, ellenőrizze a spam mappát.
Ha valamilyen oknál fogva nem járna sikerrel, hívjon fel bennünket, vagy küldjön egy e-mailt:
New Flag s.r.o.
Pobřežní 620/3
186 00 Praha 8
Cseh Köztársaság
T: + 420 226 209 445
E: info@new-flag.cz
Az alábbi időszakokban vagyunk elérhetőek:
Hétfő–péntek, 9:00–17:00 óráig
2.5 Megváltoztathatom magam a jelszavamat?
Jelszavát bármikor megváltoztathatja a „Felhasználói fiókom” szekcióban, a „Beállítások” ablakban.
3 Saját adataim
3.1 Mentésre kerülnek az adataim?
Annak érdekében, hogy a megrendeléseket az Ön kívánsága szerint tudjuk feldolgozni, bizonyos adatokat el kell mentenünk. Ezek elsősorban a postai címét és a fizetéshez kapcsolódó más adatokat foglalják magukban. Emellett a megrendelésén belül az adott rendelésre vonatkozó adatok (árutípus, mennyiség, ár stb.) az Ön címéhez vannak rendelve. E-mail címét kizárólag a New Flaggel való kommunikációra használjuk.
3.2 Hogyan változtathatom meg adataimat, pl. az e-mail címemet?
Kattintson a „Felhasználói fiókom” szekcióra. Miután megadta e-mail címét és jelszavát, a „Beállítások” ablakban módosíthatja az e-mail címet és a jelszót is.
4 Megrendelésem
4.1 Hogyan rendelhetek a New Flag online webáruházban?
Kiválasztás
Egy adott termék megrendeléséhez kérjük, kattintson a termék fényképére vagy a nevére, és a megfelelő gomb megnyomásával tegye a terméket a kosárba. Ha más termékeket is szeretne vásárolni, kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra.
Bevásárlókosár
A kosárban újra megtekintheti a kiválasztott árukat, és szükség esetén módosíthatja azok számát, színét stb.
A „Mennyiség” szó alatt egy-egy árutípusból megadhatja a kívánt darabszámot. Ha más termékeket is megvásárolna, kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra. A kosárhoz való visszatéréshez kattintson a kosár szimbólumra a jobb felső sarokban.
A kosárban adhatja meg a kedvezménykódokat is, amelyek alapján árkedvezményt nyújtunk webáruházunkban.
Ha befejezte a válogatást, kattintson a bevásárlókosárban található „Tovább a pénztárhoz” gombra.
Számlázási és szállítási cím
Itt adja meg számlázási címét. Ha a küldeményt a számlázási címtől eltérő címre kéri, kérjük, töltse ki a szállítási címet is.
Fizetési mód kiválasztása
A „Számla” fizetési módot választja. A számlát a csomagban fogja megtalálni.
Ellenőrzés és elküldés
Megrendelését még egyszer ellenőrizheti, és szükség esetén javíthatja a megadott adatokat. Kérjük, fogadja el az általános szerződési feltételeket, majd kattintson a „Vásárlás” gombra.
4.2 Milyen fizetési lehetőségeket kínálunk?
A New Flag webáruházában számla alapján fizethet. A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban kézbesítjük. A számla összegét kiegyenlítheti átutalással, vagy beszedési megbízás alapján le is hívhatjuk a számlájáról. Ha beszedési meghatalmazást szeretne létrehozni, kérjük, jelezze nekünk hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 óra között a +420 226 209 445 telefonszámon.
4.3 Hogyan tudom törölni a megrendelésem?
Ha törölni szeretné megrendelését, fontos, hogy időben vegye fel velünk a kapcsolatot. A rendelés törlésére irányuló szándékát, kérjük, hétfőtől péntekig 9:00–17:00 óra között jelezze nekünk a +420 226 209 445 telefonszámon.
5 Szállítás és az áruk visszaküldése
5.1 A New Flag webáruház milyen szállítási költségeket számít fel?
A szállítási költség a megrendelt áruk méretétől és súlyától függetlenül egységesen 1.733 HUF, az ár az áfát tartalmazza. Amennyiben a megrendelés értéke meghaladja a 25.452 HUF-ot (áfával együtt), akkor nem számítunk fel szállítási költséget.
5.2 Milyen szállítási módot alkalmaz a New Flag?
Áruszállítási partnerünk a PPL. A csomagokat gyorsan és megbízhatóan kézbesítik. A kiszállítás a raktárból az Ön által megadott szállítási címre történik. Az áru szállítását tehát kérheti a fodrászatba és otthonra is.
5.3 Mi a teendő, ha a küldemény nem érkezik meg?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az
info@new-flag.cz címen. Hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 óra között fel is hívhat bennünket a +420 226 209 445 telefonszámon.
5.4 Hogyan tudom az árut visszaküldeni?
A visszaküldött árut a következő címre kérjük küldeni:
New Flag s.r.o.
Visszaküldött áru
Hala č.5
K vypichu 1087
252 19 Rudná u Prahy
Cseh Köztársaság